UA-137729712-1KOMUNIKACJA KRYZYSOWA – AGM Consulting

KOMUNIKACJA KRYZYSOWA

Komunikacja kryzysowa, czyli stracić jak najmniej

Kryzys wizerunkowy może mieć różne oblicza. Niespełniająca norm jakościowych partia produktów, wypadek na terenie przedsiębiorstwa lub spowodowany przez jego pracowników, spór załogi z kierownictwem firmy, kontrowersje związane z lokalizacją nowej inwestycji czy innego rodzaju incydenty, które mogą budzić negatywne emocje. Każde z tych zdarzeń może negatywnie wpływać na postrzeganie organizacji i jej kierownictwa.

W skrajnych przypadkach może to prowadzić do utraty zaufania do niej, a nawet zachwiania jej rynkową pozycją. Konsekwencje kryzysu nie muszą jednak być aż tak drastyczne. Mały wstrząs nie musi od razu zwiastować trzęsienia ziemi. Ważne jednak, by odpowiednio szybko podjąć profesjonalne działania, które ograniczą ewentualne straty.

Naszym klientom, którym przyszło zmagać się z kryzysem wizerunkowym, pomagamy:

  • opracować strategię komunikacji,
  • zarządzać przepływem informacji wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • przygotować materiały dla mediów
  • utrzymywać kontakt z mediami
  • prowadzić komunikację w mediach społecznościowych.
  • zaplanować i prowadzić działania, które pozwolą odbudować nadszarpnięty wizerunek
Posiadamy bogate doświadczenie we współpracy z mediami, także w sytuacjach wymagających szybkiej i zdecydowanej reakcji.